neděle 7. června 2015

Annyong haseyo

Tento příspěvek se měl jmenovat "A jak se mi tam líbilo?", ale nakonec se jmenuje "Dobrý den". Ano, korejsky jsem se moc nenaučila. A jak se mi tam líbilo můžete posoudit z následujících obrázků.

Líbili se mi:

- korejští psi, kteří nevypadali vůbec hrůzostrašně

- korejské hory, které hrůzostrašně sice vypadaly, ale nepokořitelné nebyly
- korejské rybičky na trhu, na talíři i na zdech


- hraní v písku


- návštěvy nejznámějších korejských turistických atrakcí
- vítr na vrcholu

- korejská města a překvapivé detaily v nich

Krátce a jednoduše, byly to skvělé tři týdny a kdybych nemusela chodit do práce a navíc neměla plány na procestování spousty dalších zemí, hned bych se tam vrátila.

A na jaký cestopis se můžete těšit příště? Maminka už mi skoro povolila cestu do Ekvádoru, kdo pojede se mnou? A kdo s Elem? Máte tak rok na rozmyšlenou.




Žádné komentáře:

Okomentovat