pondělí 18. září 2017

Závěrečný bonus

Mám pocit, že teď bych měla poděkovat těm, co četli všechny předcházející portugalské příspěvky, a umístit sem něco speciálního, co bude viditelné jen pro tyto čtenáře. Ale takhle blog nefunguje...takže tu naleznete už jen pár dalších kousků Lisabonu, kterých mi bylo líto...

Co říct závěrem? Pokud dobře počítám, navštívila jsem čtyři azorské ostrovy, viděla jich šest, zbývají čtyři a půl. :) Bez počtů to vychází tak, že kdyby náhodou došlo na nějaké příště, moc ráda bych viděla Flores a to, co jsem nestihla z centrální trojky. A případně...Pico bylo nádherné, Angra taktéž.

A teď jistě čekáte, že vás začnu lákat, ať jedete se mnou, aby další cestovatelská reportáž nemusela začínat slovy "ocitla jsem se sama uprostřed Tichého oceánu, ale na podobné situace už jsem zvyklá...". Myslím, že to tentokrát dělat nebudu. On se třeba někdo najde - a když to příště nakonec nebude uprostřed Tichého oceánu, ale jinde, nevadí. :)
Žluté schody - typické.
Modré kachle - také typické.
Hradní slavnost.

Zakusit fado.
Před hradní bránou.
Čekání na tramvaj.
Čekání na příhodnější podmínky.
Čtyři kolečka.

Žádné komentáře:

Okomentovat