neděle 10. července 2016

Pobaltské střípky

Pokud jste četli uplynulé reportáže a nebo mě trochu znáte, je vám jasné, že se mi na výletě líbilo. Ale i tak bych na závěr ráda shrnula, co mě tam překvapilo, na co se máte těšit a na co ne. A samozřejmě vám chci ukázat ještě pár obrázků, které se nikam jinam nehodily.


Takže nejprve ta překvapení.
  • každý den pršelo. A skoro každý den také svítilo sluníčko.
  • podobnost s Českou republikou
  • množství malých obchůdků s oděvy / absence těch větších v centrech měst
  • množství turistů skoro jako v Praze
  • nezkoušela jsem, ale vypadalo to, že veřejná wifi je skoro všude

Co se mi líbilo:
  • moře, trajekt, jezera
  • porovnávání 4 hlavních měst
  • rozumná velikost měst umožňující pěší průzkum
  • poznávání místní kuchyně (postupně bude snad i zkoušení doma)
  • houpačka nad řekou

A co se mi nelíbilo:
  • rovina
  • velký autobus netrpělivě troubící a předjíždějící osobní auta
  • nepředvídatelnost počasí
  • vysoké vstupné do některých kostelů
  • nedaří se mi vymyslet pátý bod...

Kdyby vám k téhle sadě obrázků scházel komentář: občas se ráda fotím, ráda fotím ptáčky a cizí lidí, když si myslím, že o tom neví, líbí se mi stará městská kola, barvy a detaily.





Žádné komentáře:

Okomentovat