sobota 14. listopadu 2015

Rychlé těstoviny se smetanovou omáčkou

Přemýšleli jste nad tím, proč se můj blog jmenuje Řepa s kečupem? Hlavně proto, že se mi ten název líbí. :) A to i přesto, že si uvědomuji, že kečup není v kulinářských kruzích vnímán jako něco, co si zaslouží být přidáváno do jídla. Ale mně jeho špatná pověst nevadí. Občas mám prostě chuť na špagety s kečupem a sýrem. Zatím mě nikdo nepřesvědčil o tom, že špagety s rajčatovou omáčkou jsou lepší.
Špagety se sýrovou omáčkou už ale s pomocí kečupu nevytvořím. Ale je to podobně snadné, stačí smetana, nějaký sýr...a polníček, který vám zabírá místo v lednici a nikdo neví, co s ním. Tentokrát jsem dbala nabádání Albert magazínu a výsledek posypala lžící vlašských ořechů. Musím uznat, že se k té omáčce skvěle hodily.
Na 2 pořádné porce:
250g těstovin, 200ml smetany ke šlehání, 100g nivy, 1 cibule, 3 stroužky česneku, 100g čerstvých zelených listů (polníčku, špenátu), olej, sůl, pepř, nasekané vlašské ořechy na posypání

Jednoduše: dejte vařit těstoviny. Nakrájejte cibuli na kostičky, sýr nadrobno. Cibuli opékejte na troše oleje, aby mírně zezlátla, pak zalijte smetanou, přidejte sýr a rozdrcené stroužky česneku. Až sýr bude téměř roztavený, přihoďte ještě zeleň (když třeba ten polníček předtím nakrájíte, bude to asi lepší). Těstoviny slijte a promíchejte se smetanovou omáčkou. Dle chuti opepřete a případně i dosolte. Podávejte posypané nadrobno nasekanými vlašskými ořechy.

Žádné komentáře:

Okomentovat