sobota 14. listopadu 2015

Kuřecí prsa plněná sýrem a paprikou

Chtěla jsem tentokrát udělat něco mírně dietnějšího, a tak jsem po dlouhé době sáhla po kuřecích prsou. Rodinná výchova ve mě vypěstovala přesvědčení, že tomuto kusu masa je lépe se vyhýbat - ale postupem času zjišťuji, že tomu tak vůbec není. V tomto receptu přestálo maso půl hodinu pečení s minimem mé pozornosti bez toho, aby pak bylo ošklivě vysušené a navíc bez chuti. Podle mého bylo dobré a šťavnaté - s pečeným brambůrkem a mrkví skvělá večeře z jednoho plechu. Jedná se o variaci receptu z Apetitu ochuzenou o chorizo (a ničím neobohacenou - někdy stačí méně).

Na 3 porce:
3 kuřecí prsa, 1 balení sýra žervé (80g), 1 červená paprika - ideálně předem upečená, sůl, pepř, olivový olej
Příloha: brambory, 2 mrkve, olivový olej, paprika, sůl

Nejprve jsem si připravila brambory a mrkev - všechno jsem nakrájela na přibližně stejně velké kusy, smíchala s lžící oleje, lžící mleté papriky a troškou soli (klidně použijte jiné koření) a rozmístila na plech vyložený pečicím papírem. Dala jsem péct do trouby na 200 stupňů.
Sýr jsem smíchala s nakrájenou paprikou (pečená by byla určitě lepší, ale já chtěla ušetřit čas). Kuřecí prsa jsem opatrně rozřízla, z obou stran mírně osolila a opepřila, na každý kus jsem umístila třetinu sýrové směsi a přehnula do tvaru kapsy. Jednotlivě každou porci jsem mírně pokapala olivovým olejem (s citronovou příchutí - zajímavé) a dobře zabalila do alobalu. Tyto balíčky jsem přidala k bramborům v troubě.

Kuře jsem pekla asi půl hodiny, v té době už byly měkké i brambory. Před konzumací vybalte z alobalu (opatrně, ať sýr nevyteče).

Žádné komentáře:

Okomentovat