neděle 27. května 2018

Čínská Yokohama

V Yokohamě v přístavu...
 V Yokohamě v přístavu, kde noc vládne tmou...to přes den vypadá trochu jinak. A ještě jinak to vypadá, pokud dorazíte právě včas, abyste viděli posledního běžce proběhnout cílem závodu ve triatlonu.
Policie zabraňuje střetu chodců se závodníky.
V Yokohamě jsme se zastavily jenom na skok. Maminka si tu chtěla zazpívat, já chtěla vidět moře a čínskou čtvrť. A taky mi Yokohamy bylo trochu líto, neboť působí ve stínu Tokia značně zanedbávaně.
Jedna z mnoha bran čínské čtvrti.
Čínská čtvrť, největší v Japonsku - pestrá směs barev a tvarů. Vstupní brána, obchůdky s pandími suvenýry, jedlé kaštany a plněné bochánky. Spousta lidí a celé ulice vyhrazené jen restauracím. Většina z nich nabízí zážitek typu "sněz co můžeš". Jistě nehrozí, že byste pak zamířili ještě ke konkurenci.
Kachny na prodej.
Čínská jídelna.
Přístav jsme díky zábranám postaveným kvůli triatlonu viděly jen zdálky. Z čínské čtvrti se dá víceméně podél vody projít až na hlavní yokohamské nádraží.Cestou potkáte třeba obří ruské kolo, součást jakéhosi volně průchozího zábavního parku. Usoudila jsem, že ke svým pocitům z Japonska nepotřebuji přidávat pocit mírné nevolnosti po jízdě na horské dráze, a tak jsem těmto svodům statečně odolala. Ne tak úspěšná jsem byla v odolávání svodům linoucím se z obchodů...asi vliv té uvolněné přímořské atmosféry. Každopádně, moře v mých očí zvedá atraktivitu města tak o dva řády, a tak vám Yokohamu vřele doporučuji.
Osvěžení v parku.
Panorama přístavu.

Žádné komentáře:

Okomentovat