pondělí 10. dubna 2017

Pečené brambůrky s nivou a rukolou

Každou neděli večer je florbal. Já jsem tam ani jednou nebyla (stále trvám na tom, že týmové sporty nejsou pro mě), ale přesto to pro mě znamená jistý speciální režim. O půl desáté večer musí být připravená večeře pro jednoho hladového florbalistu. Který jí občas dá přednost před hospodou s kamarády. Speciální výzvu představuje fakt, že je vhodné vařit z domácích zásob, jinak to znamená výlet do nějaké blízkého - ale ne zas tak blízkého - obchodu.
(Pár uvedení na pravou míru, abyste si nemysleli, že florbalista je nějaký náročný - večeře být připravená nemusí a mám pocit, že občas po ní toužím spíš já než florbalista. A občas chutná spíš mě než florbalistovi. Ale věřím, že tyhle brambůrky s nivou chutnaly oběma.)

Na 2 naše porce:
cca 10 menších brambor (700 g), 100g nivy, 100g rukoly, případně v kombinaci s jinou zelení, 1 balení cottage sýra, hrst cherry rajčátek, trochu olivového oleje a citronové šťávy.

Brambory dobře omyjte, každý propíchněte vidličkou, rozmístěte na plech vyložený pečicím papírem, promíchejte se lžící olivového oleje a pečte na 170 stupňů doměkka, může to trvat třeba 45 minut. Mezitím promíchejte oba sýry s polovinou nasekané rukoly. Ze zbytku rukoly, rajčat, oleje a citrónu připravte jednoduchý salátek.
Upečené brambory nechte trochu vychladnout, rozpulte, opatrně vydlabejte a vzniklý prostor naplňte sýrovou směsí. Posypte čerstvě mletým pepřem a vraťte ještě na deset minut do trouby zapéct. Podávejte teplé a doplněné zeleninou.

Žádné komentáře:

Okomentovat